countingdays

WORK HARD PLAY HARD

Kategori: Allmänt

Fullt upp med jobb, livet och träning. Är så trött på att vara en expert på att vara en soffvärmare! Jag tränar med Johanna två gånger i veckan men försöker klämma in en tredje gång själv. Tisdagar är det benpass som gäller och idag är det torsdag så då ska vi köra mage. Och Johannas lilla syster har gjort eget helvetespass som vi tar del av och herre min gud vad jobbigt det är! Sen brukar jag mest köra kondition när jag är själv. Vart inte alls nöjd när jag ställde mig på vågen för två månader sen och såg att jag har gått upp X antal kilo det senaste året. Men har inte mått bra så det är inte konstigt egentligen. Men det måste ju vända någon gång. Tar mig i kragen och få saker gjort nu. Kan kanske dela med mig mer om vikt & före och efter bilder när jag är helt klar. Är inte direkt på topp med självkänslan. Haha. Men har inga problem med mig själv.
 
Nu iväg och vilja dö ungefär. Lär ha as ont i morgon.
Kommentera inlägget här: