countingdays

COUNTDOWN

Kategori: Allmänt

Snart är det semester. På fredag är det tre veckor kvar och som jag längtar. Idag har jag varit trött på en helt ny nivå. Höll på att somna på mitt skrivbord efter lunch när ingen var där. Hade kunnat bli väldigt stelt om man råkar dregla ner hela skrivbordet och bli väckt av chefen. Satte mig i bilen och gasa på hemåt, la mig i soffan och sen sov jag i en timme tills min mor ringde och sa att hon var på väg, det var två timmar sen så nu ska jag ta och sova snarast. Ligger helt redo i sängen just nu faktiskt. Brukar aldrig ligga i sängen så här tidigt! Ska bli så skönt att få vakna upp utvilad imorgon.

Bjuder på två bilder från landet i helgen, halv bra väder men oj så kul vi har haft! Farmor på besök och mys med mormor och morfar! Psst.. pajen är gjord av moi. Och det är kladdkakebotten på skiten. Så himla god!

Kommentera inlägget här: