countingdays

10 things

Kategori: Allmänt

Jag är en person som är ganska svår att lära känna. Gillar inte att öppna upp mig i onödan helt enkelt. Men tänkte bjuda på 10 egentligen totalt onödiga saker som mig själv som kan handla om vad jag gillar, vet och känner!

1. Jag hatar att sova med täcket åt fel håll. Få självaste ingången till påslakanet i ansikten är hemskt. Kan inte somna då. Har ett dubbelsängstäcke och samma sak gäller där, rätt håll hela tiden!

2. Dill går helt bort. Lika så fisk. Borde vara en varsin punkt men för mig går dessa två hand i hand. Många kallar mig töntig men det går helt enkelt inte ner. Och om folk inte ger sig så säger jag bara att jag tycker synd om fisken.

3. Jag är en stor gråtare till film och serier. Och jag ÄLSKAR det. Så skönt att få gråta av sig lite. Gråter ganska sällan så till film passar mig perfekt!

4. Om jag skulle behöva flytta utomlands så tror jag att jag skulle välja England, närmare bestämt London. I andrahand kommer nog typ Italien, aldrig varit där men älskar maten och kulturen. Och karlarna såklart!

5. Jag har relativt mycket kläder. Som jag köper. Aldrig använder. Och har hängt kvar i garderoben med prislappen längre än vad jag vill erkänna. Har rensat lite nu i flytten men man måste ju spara.

6. Har en cykel som jag är fett stolt över att jag har. En rikigt ball retro cykel fast ny. Vann den ingen tävling för tre/fyra år sen på jobbet och har cyklat på den två gånger. Bra jobbat!

7. Jag bryr mig mer än vad folk ser. Man pratar sällan om insidan längre, vilket är verkligen super trist. Jag som är halvt förstörd egentligen lider väldigt mycket med andra människor. Okända människor och blir det för jobbigt så gråter jag i själen. Utan att någon ser för det är ju inte okej om man frågar andra.

8. Jag är 22år gammal och har inte en blekaste aning vad jag vill göra med mitt liv. Resa? Plugga? Jobba? Familj? Någon som har tips?

9. Jag är bäst på att backa. Visst jag har sensorer på min bil men de gills inte då jag sällan använder de. Backar hellre in på parkeringar tex. Folk kör ofta runt istället för att backa runt hörn osv. Men inte Soffan! Hon backar utan problem överallt!

10. Hade jag varit rik hade jag varit olycklig.

Kommentera inlägget här: